Page Nav

HIDE

Pages

تازہ ترین:

latest

Ads Place

میں نے اپنے موبائل کی لت کو کیسے ٹھیک کیا اور ہر ماہ ایک نیا ہنر سیکھنا شروع کیا۔

چونکہ آپ نے رضاکارانہ طور پر اس بلاگ پر کلک کیا ہے، مجھے یقین ہے کہ آپ بھی اپنے موبائل کے عادی ہیں اور اہم بات، آپ جانتے ہیں کہ آپ اس کے عاد...

میں نے اپنے موبائل کی لت کو کیسے ٹھیک کیا اور ہر ماہ ایک نیا ہنر سیکھنا شروع کیا۔


چونکہ آپ نے رضاکارانہ طور پر اس بلاگ پر کلک کیا ہے، مجھے یقین ہے کہ آپ بھی اپنے موبائل کے عادی ہیں اور اہم بات، آپ جانتے ہیں کہ آپ اس کے عادی ہیں۔


ٹھیک ہے، یہ موبائل فونز اور متعدد ایپلیکیشنز جنہیں ہم اپنی روزمرہ کی زندگیوں میں استعمال کرتے ہیں، انسانی نفسیات کے بغور تجزیہ کے بعد ڈیزائن کیا گیا ہے تاکہ وہ ایسی خصوصیات پیدا کر سکیں جو ہمیں جکڑے اور پھنسائے رکھیں۔ سب سے بڑی بات یہ ہے کہ ہم اس موبائل فون اور سوشل میڈیا کے اتنے عادی ہو چکے ہیں کہ جب ہم جانتے ہیں کہ ہم اس میں پھنسے ہوئے ہیں اور اس سے نکلنا چاہتے ہیں تو یہ ہمارے لیے ناممکن ہوتا جا رہا ہے جیسے ہمارے دماغ کا کوئی حصہ ہائی جیک ہو گیا ہو۔


ایک مہینہ پہلے میں وہیں کھڑا تھا جہاں آپ اس وقت کھڑے ہیں۔ جاگنے اور نہانے کے بعد، میرے دن کا پہلا کام کافی کے کپ کے ساتھ گھنٹوں سوشل میڈیا کو اسکرول کرنا تھا (جب تک میری آنکھیں چیخ نہ نکلیں، 

میں نے اپنے موبائل کی لت کو کیسے ٹھیک کیا اور ہر ماہ ایک نیا ہنر سیکھنا شروع کیا۔

میں نے ایک مہینہ پہلے اپنا اسکرین ٹائم چیک کیا اور حیران کن طور پر یہ 6 گھنٹے تھا۔ میں خوفزدہ تھا اور دل گبھرا رہاتھا۔ آپ سوچ رہے ہوں گے کہ یہ زیادہ ڈرامائی لگتا ہے، ٹھیک ہے؟

ٹھیک ہے، یہاں بات ہے.


میں اپنے آپ کو کم سے کم سمجھتا ہوں جو ایک سست زندگی گزارنا چاہتا ہے جس میں میری زندگی کے ہر سیکنڈ سے لطف اندوز ہونا، ہر روز اپنی زندگی کو رومانوی بنانا، اپنے مقاصد پر کام کرنا، اور خود کا بہترین ورژن بننا شامل ہے۔


لیکن اپنا اسکرین ٹائم دیکھنے اور حقیقت کا دروازہ کھولنے کے بعد، میں نے محسوس کیا کہ اگرچہ میں نے 100+ سیلف ہیلپ کتابیں پڑھی ہیں اور یقیناً، میں کامیاب اور خوش رہنا چاہتا ہوں لیکن میں اپنے خوابوں کو پورا کرنے کی پوری کوشش نہیں کر رہا ہوں۔ میں صرف اپنی زندگی کو بہتر بنانے کے خیال سے پیار کر رہا ہوں اور سوشل میڈیا پر ایسے لوگوں کو دیکھ کر جنہوں نے اپنی زندگی میں بہتری لائی ہے، میرے ذہن سے بنے قلعے کو تقویت ملتی ہے۔

میں واپس بیٹھ گیا، اپنی آنکھیں بند کیں، اور اپنے معمول سے خود کو خوفزدہ پایا۔ میں دن میں تقریباً 9 گھنٹے سوتا ہوں جس کا مطلب ہے کہ میرے پاس ایک دن میں 15 گھنٹے باقی رہ گئے ہیں۔ میرے کھانے کے وقت، شٹ ٹائم (جہاں میں اپنا فون لیتا ہوں)، زیادہ سوچنے کا وقت، نہانے کا وقت، اور پڑھنے کے وقت کو گھٹاتے ہوئے، میرے پاس ایک دن میں 10 گھنٹے تھے۔ اور اندازہ کرو کہ کیا؟ میں سوشل میڈیا پر 6 گھنٹے ضائع کر رہا تھا جس کی وجہ سے میرے پاس اپنے مقاصد پر کام کرنے کے لیے دن میں صرف 4 گھنٹے رہ گئے۔ اب جب سوشل میڈیا کے بے تحاشہ استعمال سے میری تمام دماغی توانائی ختم ہو جاتی ہے تو مجھے ایک فاتح کی طرح کیسے کام کرنا چاہیے تھا اور جب میرے دماغ کو انسٹاگرام ریلز، لامتناہی یوٹیوب ویڈیوز اور دیکھنے سے ڈوپامائن حاصل ہو جاتی ہے تو مجھے اپنے کام میں خوشی کیسے حاصل کرنی تھی۔ زیادہ تر وقت ایک سال میں پانچویں بار FRIENDS سیریز دیکھ رہا ہے۔

یہ ہے کہ میں نے اپنے آپ کو سوشل میڈیا کی لت کے پنجرے سے کیسے آزاد کیا:

1. اپنی موجودہ صورتحال جانیں:

جس طرح میں نے شیئر کیا، میں اپنے موبائل پر ایک دن میں 6 گھنٹے سے زیادہ وقت گزار رہا تھا، اسی طرح آپ کو یہ معلوم کرنا ہوگا کہ آپ ایک دن میں کتنا وقت اپنے موبائل پر گزار رہے ہیں۔ اور یہ کافی نہیں ہے، آپ کو تجزیہ کرنا چاہیے کہ آپ ہر سوشل میڈیا سائٹ پر کتنا وقت لگا رہے ہیں۔ انسٹاگرام (میری قصوروار جگہ)، ٹویٹر، پنٹیرسٹ، نیٹ فلکس (میں اسے سوشل ایپلیکیشن بھی سمجھتا ہوں)، اور اس طرح کی بہت ساری سوشل میڈیا ایپلی کیشنز موجود ہیں۔

ایک بار، آپ کو معلوم ہوگا کہ آپ اپنے فون پر کتنا وقت گزارتے ہیں اور کون سی ایپلیکیشن آپ کا زیادہ وقت لے رہی ہے۔ یہ بیٹھ کر سوچنے کا وقت ہے، ایسا کیوں ہے کہ ایک سوشل میڈیا سائٹ آپ کی ڈیفالٹ جگہ ہے؟


مثال کے طور پر، میرے معاملے میں، میں ہر 15 منٹ کے بعد انسٹاگرام کھولتا تھا صرف وہاں کی اپ ڈیٹس دیکھنے کے لیے اور بغیر سوچے سمجھے ریلوں کے ذریعے اسکرول کرتا تھا۔


2. برائی کو چھپائیں:

'نظر سے باہر، دماغ سے باہر' ایک مقبول ترین اقتباس ہے جس نے مجھے سوشل میڈیا کی لت کو کسی حد تک ٹھیک کرنے میں مدد کی ہے۔ ہمارا دماغ ایک سست گدا ہے جسے آپ اپنی مرضی کے مطابق تربیت دے سکتے ہیں۔


اب، دو چیزیں ہیں:


a) ان ایپلی کیشنز کو چھپائیں جہاں آپ اپنا زیادہ تر وقت صرف کرتے ہیں تاکہ جب یہ نظروں سے اوجھل ہو تو ذہن سے باہر ہو جائے۔ جیمز کلیئر نے اپنی کتاب Atomic Habits میں کہا ہے کہ اگر آپ کسی بری عادت کو ختم کرنا چاہتے ہیں تو صرف وہی چیز ہٹا دیں جو بری عادت کو متحرک کرتی ہے۔ یہ بالکل وہی ہے جو میں آپ سے کرنا چاہتا ہوں۔ (اگر آپ ایپس کو چھپانے کا طریقہ نہیں جانتے ہیں تو اسے یوٹیوب کریں)


ب) کسی خاص کام کو کرنے میں جتنے زیادہ اقدامات شامل ہوں گے، آپ کا سست دماغ اتنا ہی کم کرنا چاہے گا۔ میرے معاملے میں، میں نے نہ صرف انسٹاگرام اور نیٹ فلکس کو چھپایا بلکہ اپنے اکاؤنٹ سے لاگ آؤٹ بھی کیا تاکہ جب بھی میں اسے استعمال کرنا چاہتا ہوں، دو اضافی مراحل ہوتے ہیں، پہلے اسے پوشیدہ جگہ سے ہٹانے کے لیے پھر ہر ایک میں اپنی تفصیلات لاگ ان کریں۔ وقت


3. بچے کی تفریح ​​کرتے رہیں:

اپنے موبائل فون کو ماں اور اپنے دماغ کو بچہ سمجھیں۔ میں جانتا ہوں کہ یہ ایک عجیب مثال ہے لیکن یہاں اس کے پیچھے منطق ہے:


آپ کا دماغ آپ کی کسی بھی سرگرمی میں ڈوپامائن جاری کرتا ہے۔ کچھ سرگرمیاں جیسے سوشل میڈیا پر اسکرول کرنا، فلمیں دیکھنا، اور فضول کھانا آپ کی اسکول کی کتاب کا صفحہ پڑھنے سے زیادہ ڈوپامائن خارج کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ نہ چاہتے ہوئے بھی اپنی لت کی طرف لوٹ جاتے ہیں۔


اب جس طرح آپ کو بچے کو تفریح ​​میں رکھنا ہے تاکہ وہ اپنی ماں کو یاد نہ رکھے، اسی طرح آپ کو اپنے دماغ کو تفریح ​​میں رکھنا ہے تاکہ اسے اس کا موبائل فون یاد نہ رہے۔ میرا مطلب ہے کہ آئیے قبول کریں کہ بیوقوف انسٹاگرام ریلز دیکھنا کچھ نیا سیکھنے کے لئے بیٹھنے سے کہیں زیادہ مزہ ہے ، 

ذاتی مشاہدہ: یہاں تک کہ جب میں نے انسٹاگرام کا استعمال ختم کرنے کی پوری کوشش کی، میں اپنے فون کو جانے نہیں دے سکا۔ میں اسے ہر چند منٹ میں یا تو اپنی گیلری کو سکرول کرنے کے لیے یا آن لائن ونڈو شاپنگ کے لیے اٹھا رہا تھا۔ تب میں نے محسوس کیا کہ مجھے اپنے دماغ کو مصروف رکھنے کے لیے اتنی ہی دل لگی چیز کی ضرورت ہے۔ 

تب ہی مجھے ہر ماہ ایک ہنر سیکھنے کا خیال آیا۔ اور بالکل وہی ہے جو میں آپ سے یہاں کرنے کو کہہ رہا ہوں۔


اب صرف ایک مہینہ اور 2 مہینے کیوں نہیں یا بغیر کسی ڈیڈ لائن کے سیکھنا؟ 

یہاں ہمارے بارے میں ایک سادہ سی حقیقت ہے: جب کوئی ڈیڈ لائن نہیں ہوتی، کوئی چیلنج نہیں ہوتا، اس لیے ہمارا دماغ کام میں تاخیر کرتا رہتا ہے اور اسے کافی اہم نہیں سمجھتا۔ 

تاہم، جب آپ اپنے دماغ کو کسی خاص مدت کے اندر کچھ سیکھنے کے لیے چیلنج کرتے ہیں، تو اس کی گھنٹی بجتی ہے اور دماغ اس کے بارے میں سوچتا رہتا ہے، اس لیے یہ کام ترجیحی فہرست میں سرفہرست رہتا ہے۔


تب میں نے خود کو خطاطی سیکھنے کا چیلنج دیا۔ میں سنجیدگی سے سب سے سست شخص ہوں جس سے آپ کبھی ملیں گے لیکن میں 30 دنوں میں خطاطی سیکھنے میں کامیاب رہا۔ میں واضح طور پر ماہر نہیں بن سکا، لیکن یہ وہ چیز تھی جسے میں گزشتہ 5 سالوں سے سیکھنا چاہتا تھا۔ کیا آپ اس کا تصور کر سکتے ہیں؟ میں نے 5 سال تک موبائل فون استعمال کرتے ہوئے 6 گھنٹے ضائع کیے لیکن ایک چیز بھی نہیں سیکھ سکی جس کی میرا دل چاہ رہا تھا۔ 

خطاطی سیکھنا مشکل تھا کیونکہ میں ایک چھوٹا پرانے اسکول کا آدمی ہوں جسے جسمانی استاد کی ضرورت ہے پھر بھی میں نے اپنے کمفرٹ زون سے باہر قدم رکھا اور یوٹیوب پر صرف 5 دن کی ویڈیوز دیکھنے کے بعد، میں نے آخر کار اسکیچ بک اور قلم اٹھا لیا۔ ایک دن میں 10 منٹ تک اس کی مشق کرنے کے لئے ہاتھ۔ 10 منٹ بغیر وقت کے 30 منٹ میں تبدیل ہو گئے۔ اور جب میں کچھ سیکھ رہا تھا جو میں سخت ڈیڈ لائن کے ساتھ چاہتا تھا اور کمال پسندی کے دباؤ کے بغیر، میرا دماغ اس عمل سے لطف اندوز ہو رہا تھا اور اسی لیے میں اپنے فون کو بار بار چھونے کی عادت سے چھٹکارا پانے میں کامیاب ہو گیا۔

نتیجہ:

آپ کے یہاں زمین پر صرف چند دن ہیں۔ یہ چند دن سالوں کی طرح لگ سکتے ہیں پھر بھی اگر آپ وقت پر نظر ڈالیں تو آپ کو احساس ہوگا کہ آپ نے ایک احمقانہ گیجٹ کی وجہ سے اتنا وقت کیسے ضائع کیا جو آپ کو اپنی لپیٹ میں لے رہا ہے۔

مجھے امید ہے کہ یہ مضمون آپ کو اسکرین کا وقت کم کرنے، گرین ٹائم بڑھانے، اور ایسی مہارت سیکھنے میں مدد کرے گا جو آپ ہمیشہ چاہتے تھے۔

اس کے علاوہ مزید پڑھیں۔۔

وہ غیر سنجیدہ باتیں جو آپ کو ضرور اس پر عمل کرنا چاہیے

لسی اور ستو کا استعمال یونیوسٹیوں میں


کوئی تبصرے نہیں

Latest Articles